Veelgestelde vragen

Op dit moment is het alleen mogelijk om bestelde producten af te halen bij onze leverancier in Nunspeet. Onze excuses voor het ongemak.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij bezorgen onze bestellingen uitsluitend in Amersfoort en omstreken (tot circa 25km vanaf Amersfoort). De bezorgkosten bedragen €25.00 (inclusief BTW)

Onlinebalkondeuren.nl bezorgt balkondeuren of kozijnhout op de volgende postcodes:

1200-1299
1300-1399
1400-1412
3500-3599
3600-3699
3700-3799
3800-3899
3900-3999

Heb je een vraag over onze bezorging of ons bezorg gebied? Neem dan snel contact met ons op. Wij reageren binnen 1 werkdag!

De kozijnen / balkondeuren kunnen ook worden afgehaald in Nunspeet. Nadat wij de bestelling hebben ontvangen, sturen wij u de adresgegevens toe van onze leverancier in Nunspeet.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Nadat de betaling voltooid is, zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk afhandelen en de achterdeur(en) naar u toe sturen.

Wanneer u uw achterdeur voor 15:00 uur besteld, zullen wij uw bestelling binnen een dag verwerken en klaar zetten voor transport. Producten worden verstuurd door onze eigen transporteur waardoor uw deur(en) binnen 2-5 werkdagen word(en) thuisbezorgd.

Waar kan ik mijn bestelde deur(en) afhalen?

De kozijnen / balkondeuren kunnen worden afgehaald in Nunspeet. Nadat wij de bestelling hebben ontvangen, sturen wij u de adresgegevens toe van onze leverancier in Nunspeet.

Op welke manier kan ik betalen?

Bij Onlinebalkondeuren.nl kunt u via iDeal of doormiddel van een directe bankoverschrijving betalen. Met iDEAL betaald u in uw eigen vertrouwde omgeving van het internetbankieren. Dit gaat snel, gemakkelijk en vertrouwelijk waardoor uw bestelling snel kan worden verwerkt.

Naast de mogelijkheid om te betalen met iDEAL heeft u bij Onlinebalkondeuren.nl ook de mogelijkheid om te betalen doormiddel van een bankoverschrijving. Wanneer u gebruik maakt van een directe bankoverschrijving zal de verwerkingstijd van uw bestelling langer duren.

Na de betaling van uw bestelling krijgt u van ons een factuur en een ontvangstbewijs toegestuurd gekregen.

Betaal ik op een veilige manier?

Uw gegevens zullen worden beschermd en in vertrouwen worden gebruikt. De betaling van uw deur(en) zal dan ook op geheel veilige manier gebeuren. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, zullen wij gelijk aan de slag gaan en uw bestelling laten bezorgen. Indien u nog andere vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier of per e-mail.

Kan ik achteraf betalen?

Bij Onlinebalkondeuren.nl kunt u betalen via een directe bankoverschrijving of iDeal. Het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen. Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen, krijgt u een factuur en een ontvangstbewijs toegestuurd gekregen en zal uw deur zo snel mogelijk worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt bij Onlinebalkondeuren.nl uw geleverde producten retourneren wanneer deze niet aan uw verwachtingen voldoen. Het retourneren is alleen mogelijk wanneer de bestelde deuren(en) ongebruikt zijn en verpakt zijn in de originele verpakking. Retourneren gaat geheel op eigen kosten. Neem contact met ons op en vermeld hierbij de producten die geretourneerd moeten worden. Na ontvangst van de producten zullen wij u een creditfactuur sturen en het bedrag retourneren exclusief verzendkosten.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

U krijgt van ons een factuur toegestuurd nadat de betaling van uw bestelling heeft plaats gevonden. Deze factuur voldoet aan de wettelijke en juridische eisen.

Hebben jullie alle producten op voorraad?

Al onze aangeboden deuren liggen op voorraad! Wanneer wij onze producten niet kunnen leveren, zullen wij u op de hoogte stellen en het product aanpassen of uit onze webwinkel halen. Mist u een product in onze winkel? Neem dan contact op zodat wij in het vervolg aan u wensen kunnen voldoen!

Wat moet ik doen als ik niet kan bestellen?

Onze website is geoptimaliseerd voor uw internetbrowser, tablet of mobiel. Wanneer u problemen ondervind met onze website en geen producten kunt bestellen, staan wij graag voor u klaar om u te helpen. Neem contact op en wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost zodat u uw producten kan bestellen!

Kan ik meerdere deuren bestellen?

Dat kan zeker! Wij hebben voldoende voorraad om grotere bestellingen te ontvangen.

Wanneer u een grote bestelling wilt plaatsen van minimaal 10 deuren, bent u bij Onlinebalkondeuren.nl ook aan het juiste adres! Bij een grote bestelling van minimaal 10 deuren ontvangt u nog meer voordeel bij Onlinebalkondeuren.nl. Heeft u interesse in meerdere deuren? Klik dan hier en wij zullen binnen 1 werkdag contact met u opnemen!

Hoe kan ik contact opnemen met Onlinebalkondeuren.nl?

Bij Onlinebalkondeuren.nl kunt u contact op nemen via de mail of via ons contactformulier. Wij zullen binnen 1 werkdag reageren en u van een zo compleet mogelijk antwoord voorzien.

Contactformulier: www.Onlinebalkondeuren.nl/contact
E-mail: info@onlinebalkondeuren.nl

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Wij bezorgen onze bestellingen uitsluitend in Amersfoort en omstreken (tot circa 25km vanaf Amersfoort). De bezorgkosten bedragen €25.00 (inclusief BTW)

Onlinebalkondeuren.nl bezorgt balkondeuren of kozijnhout op de volgende postcodes:

1200-1299
1300-1399
1400-1412
3500-3599
3600-3699
3700-3799
3800-3899
3900-3999

Heb je een vraag over onze bezorging of ons bezorg gebied? Neem dan snel contact met ons op. Wij reageren binnen 1 werkdag!

De kozijnen / balkondeuren kunnen ook worden afgehaald in Nunspeet. Nadat de bestelling is voltooid, ontvang u van ons de adresgegevens van onze leverancier.

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Vul dan nu ons contactformulier in! Wij zullen binnen 1 werkdag reageren en u van een compleet antwoord voorzien.